modern tarh
BIO
بهتر است اصول طراحی کاتالوگ را قبل از طراحی کاتالوگ رعایت کنید تا هنگام طراحی و چاپ به مشکل نخورید. همچنین نیاز مخاطبین را در جامعه بررسی کنید چه نوع خدمات یا محصولات را می خواهید ارائه دهید ؟ بهتر است با طراح کاتالوگ مشورت کنید. قدم بعدی درک تصاویر و عکس های شما می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید آنچه که در مانیتور رایانه یا دیگر مانیتورهای هوشمند می بینید ممکن است در خروجی چاپ متفاوت باشد، به این معنی که اختلاف رنگ در مانیتورها و خروجی چاپ بسیار زیاد بوده و آنچه که در خروجی چاپ مشاهده می کنید با نمایش آن در مانیتور های کالیبره نشده بسیار زیاد است. بهتر است حتما با کارشناس طراحی و چاپ در مورد خروجی رنگ مشورت کنید. در ادامه انتخاب اندازه متون و عناوین، رنگ و نوع فونت حائز اهمیت می باشد. جنس و گرماژ کاغذ می تواند در کیفیت چاپ و همچنین هزینه های شما مؤثر باشد. نکات قبل از شروع : بررسی و درک جامعه آماری استفاده از تصاویر جذاب و مخاطب پسند دقت در اندازه متون، نوع فونت و رنگ متون جنس و گرماژ کاغذ کیفیت چاپ و هزینه بررسی و درک جامعه آماری نخستین اصول طراحی کاتالوگ ، بررسی و درک جامعه آماری مخاطبانی است که قرار است مخاطب شما شوند. اگر مخاطبان شما شامل قشر جوان جامعه می باشند، می بایست طراحی شما کاملا به روز و مدرن طراحی شود که جوان پسند باشد. گاه نیاز است قدرت دستگاه و یا فرایند تولید محصولات را به نمایش بگذارید، بهتر است این نوع کاتالوگ تصویر محور بوده و اطلاعات دقیق آن را در کنار تصویر جای گذاری کنید. برای قشر میانسال نیز باید سبک و سیاق آنها را بر روی کاتالوگ و بروشور اعمال کرد. در اصول طراحی ریشه ای ترین عامل در طراحی، فراگیر بودن سلیقه کثیری از مخاطبان مورد هدف شما است. اصول طراحی کاتالوگ طرح بندی عکس در کاتالوگ طرح بندی عکس برای صفحه های بروشور و کاتالوگ تعیین می کنید. لازم به ذکر است با کیفیت ترین عکسی که می توانید از اینترنت دانلود کنید به هنگام چاپ کاتالوگ کیفیت لازم را نخواهد داشت، علاوه بر این موضوع تمامی این تصاویر و عکس ها در اختیار همگان قرار دارد و مسلم است تاثیری که عکس منحصر به فرد کالای شما بر روی مخاطبین می گذارد را نخواهد داشت. از جهتی کیفیت عکس اگر به تیمی مجرب که تبحری ویژه در عکاسی صنعتی دارند، سپرده شود بازخورد قابل توجهی را در جذب مخاطبین خواهد داشت. چرا که اگر عکسی بی کیفیت بدون ایده و طراحی در کاتالوگ چاپ شود، طبق آمار و تجربه مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. از این رو هزینه ای که در جهت عکاسی خود صرف خواهید کرد با بازخورد بالای مشتریان جبران خواهد شد. نمای نزدیک کالا، تاثیر بسزایی در تمایل به خرید مشتریان می گذارد. علاوه بر صفحه آرایی کاتالوگ، طرز چیدمان کالا و زاویه عکس گیری تاثیر چشمگیری بر روی جذب مخاطب می گذارد. اهمیت تصاویر در طراحی کاتالوگ اندازه متون در کاتالوگ اندازه فونت نوشته ها در جذب مخاطب همچنین زیبایی کاتالوگ نقش مهمی دارد. اینکه در تعداد صفحات بالا، سایز فونت های زیادی استفاده کنید تا سه سایز کافی می باشد و بیشتر از آن از شکیل بودن کاتالوگ تان می کاهد. برای عناوین کاتالوگ می توانید از سایز بزرگتر و برای متن خود می توانید از سایز متوسط استفاده کنید. اهمیت اندازه متن و رنگ در کاتالوگ انتخاب کاغذ در کاتالوگ جنس و گرماژ کاغذ از عوامل تاثیر گذار روی قیمت چاپ کاتالوگ می باشد. پیشنهاد می شود گرماژ جلد کاتالوگ ۲۵۰ گرم باشد و صفحات داخلی بین ۱۲۵ گرم و ۱۳۵ گرم باشد. نگارش و محتوای نوشته هر چقدر نگارش و محتوای نوشته شده روان و ملموس باشد و خواننده به راحتی ان را درک کند. چگونگی نوشتن و بیان تعاریفی دقیق و واقعی از محصول یا خدمات تان به مخاطبان بعد از عکس بالاترین اولویت را دارد. باید دقت کنید مطالبی که به آن اشاره می کنید و مسائلی که تحت شعاع قرار می دهید از نیاز مشتری تا راه کاری که برای آن ارائه می دهید متناسب با قشری باشد که شامل مشتریان شما می باشند. طراحی صفحه جلد کاتالوگ طراحی صفحه جلد کاتالوگ نسبت به صفحات داخلی بسیار حائز اهمیت است. جلد کاتالوگ باید جذاب و مخاطب پسند باشد تا بتواند نگاه مشتری یا مخاطب را به سوی خود بکشد. اولین نگاهی که چشم مخاطبان به آن می خورد جلد کاتالوگ شماست و می بایست کاملا مرتبط و متناسب با صنف کاری شما باشد. هارمونی رنگ ها و حتی ایجاد تضادی دلچسب می تواند در جلب نگاه اشخاص اثر مطلوبی بگذارد. پایین ترین و کمترین میزان ISO و نحوه استفاده از آن در نظر گرفتن ISO به عنوان پایه مثلث نوردهی و فقط در صورت نیاز به تنظیم آن به شما کمک می کند عکسهایی با خلاقیت با ثبات تر تهیه کنید. ISO مخفف International Standards Organization است که در واقع به شما کمک نمی کند درک کنید چیست. اما این نشان می دهد استاندارد بین المللی است و در تمام مارک ها و انواع دوربین ها ثابت است. ISO اندازه گیری میزان واکنش پذیری حسگر دوربین شما در برابر نور است. هرچه مقدار عددی کمتر باشد ، کمتر پاسخگو باشد ، هرچه مقدار بیشتر باشد ، پاسخگوتر است. یادداشت سردبیر: ISO در واقع بسیار پیچیده تر از آن است اما برای اهداف این مقاله ، این به طور کلی آسان ترین توضیح ISO برای درک است ، به ویژه برای مبتدیان. نزدیک به دو نفر از افرادی که دوربین های DSLR دارند - تنظیمات ISO ایزو 400 ایزو پایین انتخاب یک تنظیم ISO کم ، مثلاً کمتر از 400 ، بهترین حالت هنگامی است که نور زیاد باشد یا سه پایه داشته باشید و سبک عکاسی که می خواهید انجام دهید به شما امکان می دهد از نوردهی طولانی استفاده کنید. وقتی تنظیم ISO کم است ، سنسور کمتر به نور پاسخ می دهد ، بنابراین ، برای ایجاد یک عکس با نوردهی مناسب ، به نور بیشتری نیاز دارد. به طور کلی استفاده از تنظیم ISO کم منجر به عکس های با کیفیت فنی بهتر می شود. نویز دیجیتالی کم یا کم خواهد بود ، رنگها و کنتراست تصاویر بهتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایزو ، دیافراگم و سرعت شاتر به صفحه عکاسی صنعتی مراجعه کنید
Social Links
Degree(s) and Grad Year
Posts
This user has not created any topics.
Join the conversation
To post or to comment, you must sign in or create an account.
Sign In Create Account
Comment / Discussion
This user has not replied to any topics.